Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |
❗ ❗ ❗ Problemy z pobieraniem - MailExchange ❗ ❗ ❗
Ostatnio edytowany przez: PiteroS | Data ostatniej edycji: 24-09-2017 17:56
MailExchange


Podczas użytkowania programu mogą wystąpić następujące błędy:



Problem 1: Program nie włącza się lub bezpośrednio po włączeniu zamiast głównego okna pojawia się błąd.
Rozwiązanie: Instalacja zestawu bibliotek .NET Framework 4.5 lub nowszej wersji (.NET Framework 4.5 działa jedynie w systemach operacyjnych Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10).

Problem 2: Podczas korzystania z programu pojawia się w dzienniku zdarzeń błąd: "Nie odnaleziono metody: 'Int32 System.Environment.get_CurrentManagedThreadId()'".
Rozwiązanie: Aktualizacja zestawu bibliotek .NET Framework do wersji 4.5 lub nowszej (.NET Framework 4.5 działa jedynie w systemach operacyjnych Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10).

Problem 3: Nie można zapisać ustawień, bo nie widać przycisku dyskietek do zapisania.
Rozwiązanie: Zmiana ustawień bezpośrednio w pliku "setting.xml": otworzyć Notatnikiem plik "setting.xml" i uzupełnić go swoimi danymi; przykład poprawnie wypełnionego pliku na screenie:


Problem 4: Podczas korzystania z programu pojawia się w dzienniku zdarzeń błąd: "Według procedury walidacji certyfikat zdalny jest nieprawidłowy".
Rozwiązanie: Zaznaczenie w opcjach programu pola "Pomiń walidację certyfikatu serwera"; gdyby to nie zadziałało to należy wyłączyć antywirusa na czas korzystania z programu.

Problem 5: Podczas próby pobierania pliku za każdym razem pojawia się w dzienniku zdarzeń błąd: "Niepoprawna suma kontrolna segmentu".
Rozwiązanie: Odznaczenie w opcjach programu pola "Sprawdzaj sumę kontrolną".

Problem 6: Błąd podczas scalania pliku.
Rozwiązanie: Wybór innej ścieżki do zapisania pliku niż dotychczasowa (najlepiej do folderu na Pulpicie).




Najwyżej ocenionione komentarze:
Musicie wyłączyć zaporę i/lub antywirusa.

1

1 0

14.07.2017
Komentarze użytkowników:
Dobrze by było, gdyby zgłosił się do mnie ktoś, u kogo występuje ten błąd: „Według procedury walidacji certyfikat zdalny jest nieprawidłowy”.

0

1 0

09.07.2017
witam, ja mam taki błąd i nie mogę nic pobierać. Jakaś rada?

0

1 0

14.07.2017
Cokolwiek wrzucę mam błąd wywalony na czerwono i nic nie mogę pobrać.Pobierałem ponownie program i nic to nie dało.

0

1 0

14.07.2017
Musicie wyłączyć zaporę i/lub antywirusa.

1

1 0

14.07.2017
ok dzięki za podpowiedź, wyłączyłem zapore w windowsie oraz w antywirusie i pomogło :-)

0

1 0

18.07.2017
niestety mam problem , pobieram program i przy pierwszym uruchomieniu pobieram aktualizację i po chwili otrzymuję info że serwer nie odpowiada i tyle , może ktos pomoże? system win 10

0

1 0

05.08.2017
Sprawdź PW.

0

1 0

06.08.2017
Witam, w moim przypadku program się uruchamia, jednak chcąc cokolwiek pobrać wyświetla mi błąd kreatora pobierania: "Nie można załadować pliku lub zestawu RestSharp, Version=105.2.3.0....
W folderze z programem nie widzę plików RestSharp, skąd mogę je pobrać? Czy program po uruchomieniu nie powinien się sam aktualizować?
Będę wdzięczny za jakieś wskazówki by program zadziałał.
Pozdrawiam

0

1 0

06.08.2017
Jak będę siedział na komputerze to wyśle ci linka do brakującego pliku. Jak możesz to zrób screena zawartości folderu z programem i mi wyślij na pw

EDIT
sprawdź PW

Ostatnio edytowane przez DamianOS_MP5 w dniu 2017-08-07 10:49:01

0

1 0

07.08.2017
mam taki problem z programem wogóle nie da się nic zrobić https://zapodaj.net/6b9dc2a081595.jpg.html

0

1 0

07.08.2017
a nie można wrócić do poprzedniego programu ?

0

1 0

07.08.2017
mam taki sam problem jak kolega wyżej. Co robic??

0

1 0

07.08.2017
Pobierzcie brakujący plik stąd http://www.peer.mail.pl/MailExchange/RestSharp.dll i wklejcie do folderu. Jutro zobaczę dlaczego go nie pobiera automatycznie.

gajowy,co znaczy poprzedniego programu? MailShare? Już jest nieaktualny. A Maildownloader jest cały czas aktualny, więc nie można nazwać go poprzednim. Nie wiem o co ci chodzi.

0

1 0

07.08.2017
INFO
Problem z błędem w kreatorze pobierania (czyli brakującym plikiem) już naprawiony. Właśnie wydałem aktualizację, która to naprawia. Przepraszam za kłopoty.

0

1 0

08.08.2017
Racja antywirus blokuje

-1

1 0

15.08.2017
Nie tyle antywirus, co jego część odpowiedzialna za pocztę e-mail. Sam program jest na pewno bezpieczny i nie zawiera żadnych wirusów.

0

1 0

15.08.2017
Witam, w moim przypadku program się uruchamia, jednak chcąc cokolwiek pobrać wyświetla mi niepoprawne hasło !

0

1 0

18.08.2017
Wyślij screena z tym błędem (żeby też było widać kreatora pobierania).

0

1 0

18.08.2017
Ludzie ale nie na tym rzecz polega żeby wyłączać antywirusa lub blokadę!!

0

1 0

18.08.2017
Dobrze o tym wiem. Ale popatrz na to z mojej strony: napisałem informację (zresztą jest na głównej stronie), żeby chętni zgłosili się do mnie przetestować nowe wersje programu - zero chętnych (nie liczę trzech osób, które wysyłają tu moim programem i mi pomogli). W pierwszym moim komentarzu w tym artykule również napisałem prośbę, żeby ktoś, komu występuje ten błąd zgłosił się do mnie - znalazłem na internecie jedną z możliwości jego rozwiązania i muszę sprawdzić czy zadziała (u siebie i u tych trzech osób wspomnianych wyżej nie mogę tego sprawdzić, bo ten błąd nie występuje) - nikt się nie zgłosił. W końcu pomyślałem, że wyślę PW do 5 losowych osób, które napisały mi na PW lub w komentarzu o tym błędzie - nikt nie odpowiedział.

0

1 0

19.08.2017
dlaczego nie ma opcji zapisania ustawień /np.hasło pobierania,ścieżka zapisu itd.za każdym razem muszę wbijać od nowa

0

1 0

22.08.2017
nie wyświetlają mi się dyskietki w prawym dolnym rogu!

0

1 0

22.08.2017
Ja mam taki problem, że wyświetla mi się komunikat "niepoprawny hashcode!" a ładuję bezpośrednio tutaj ze strony.

0

1 0

22.08.2017
enrico77, jesteś drugą osobą, która mi to zgłasza. Jest to jakiś problem z rozdzielczością i przyznam szczerze, że na razie nie mam czasu się tym zająć. Ustawienia możesz zmienić sobie ręcznie: otwórz Notatnikiem plik "settings.xml", który znajduje się w głównym katalogu programu i uzupełnij go swoimi danymi; przykład mojego pliku masz na tym screenie: http://funkyimg.com/i/2wDL8.jpg jakbyś nie wiedział do czego jest dane pole to wyślij mi PW

darveg, niepoprawny hashcode pojawia się tylko w dwóch przypadkach: źle go skopiowałeś lub masz starą wersję programu; zakładam tą drugą opcję - pobierz program od nowa i spróbuj ponownie.

0

1 0

23.08.2017
A ja mam problem, ze plik się sciaga, a po scaleniu zajmuje 0Mb.
W czym jest problem?

0

1 0

24.08.2017
Przyczyna: Wybranie tzw. "zabezpieczonej lokalizacji" (np. bezpośrednio na dysk C) jako ścieżki zapisu pliku.
Rozwiązanie: Wybór innej ścieżki do zapisania pliku / Uruchomienie programu z prawami administratora.

0

1 0

25.08.2017
Nie mogę zedytować komentarza, więc muszę napisać drugiego:

Zobacz najpierw jaki błąd pojawił się w dzienniku zdarzeń.

0

1 0

25.08.2017
pomimo wyłączonego antywirusa i zapory w programie jest 'Błąd' i nie pobiera

0

1 0

06.09.2017
Upewnij się, że masz najnowszą wersję i screena z loga (pierwsza zakładka programu) mi wyślij.

0

1 0

06.09.2017
po aktualizacji programu AVG wysłał plik exe. do laboratorium.i nie mogę go otworzyć

0

1 0

06.09.2017
Gwarantuję ci, że plik nie ma żadnych wirusów. Zanim otrzymasz wynik z laboratorium to dodaj program do wyjątków.

0

1 0

06.09.2017
Cały czas wywala mi brak odpowiedzi przy pobieraniu plików. Strasznie to uciążliwe. Czemu przestajecie wspierać Maildownloadera, który działał świetnie???

0

1 0

09.09.2017
Po pierwsze nikt niczego nie przestał wspierać.
Po drugie: w jakim momencie masz błąd odpowiedzi? Co masz wtedy w logu? I spróbuj poczekać trochę jak masz ten błąd odpowiedzi.

0

1 0

09.09.2017
Wyłączyłem antywirusa i pomogło, dziwna sprawa ;O

0

1 0

09.09.2017
Żadna dziwna sprawa ;D Przeczytaj sobie rozwiązanie problemu 4-go, być może wyłączanie antywirusa nie będzie konieczne.

0

1 0

09.09.2017
Przy próbie pobrania wyświetla sie komunikat "odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu"

0

1 0

25.09.2017
Podczas próby ściągania, w kreatorze pobierania gdy wkleję ze schowka haszkod, i daję pobierz, pojawia się komunikat 'nieprawidłowy haszkod'

0

1 0

01.10.2017
terra652, za każdym razem?

keny-rammstein, pewnie masz starą wersję programu, pobierz go od nowa stąd: http://www.peer.mail.pl/ Druga możliwość to taka, że haszkod nie został zedytowany przez uploadera po wprowadzeniu nowego szyfrowania (mało prawdopodobne, ale możliwe) - jeżeli ten problem masz tylko z jedną wstawką to tak jest, w przeciwnym razie zaktualizuj program.

Ostatnio edytowane przez DamianOS_MP5 w dniu 2017-10-01 20:13:58

0

1 0

01.10.2017
zainstalowałem najnowsza wersje i pomogło- dodało plik do pobierania ale w statusie wyskakuje "bląd" Pisze że " Według procedury walidacji certyfikat zdalny jest nieprawidłowy.
Nastąpi próba zalogowania do kolejnego mirrora dla zadania..." i tak przez wszystkie mirrory.

0

1 0

01.10.2017
keny-rammstein

Problem 4: Podczas korzystania z programu pojawia się w dzienniku zdarzeń błąd: "Według procedury walidacji certyfikat zdalny jest nieprawidłowy".
Rozwiązanie: Zaznaczenie w opcjach programu pola "Pomiń walidację certyfikatu serwera"; gdyby to nie zadziałało to należy wyłączyć antywirusa na czas korzystania z programu.

0

1 0

02.10.2017
Wczoraj po aktualizacji programu gdy wćisne pobierz wyskakuje Program nie odpowiada.

0

1 0

06.10.2017
prawdopodobnie tymczasowa sprawa, już powinno działać

0

1 0

06.10.2017
takie coś mi wyskakuje

Debugowanie w trybie JIT **************
Aby włączyć debugowanie w trybie just in time (JIT), plik .config tej
aplikacji lub komputera (machine.config) musi mieć
wartość jitDebugging ustawioną w sekcji system.windows.forms.
Aplikacja musi być również skompilowana z włączonym
debugowaniem.

Na przykład:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Gdy debugowanie JIT jest włączone, wszystkie nieobsługiwane wyjątki
są wysyłane do debugera JIT zarejestrowanego na komputerze
i nie są obsługiwane w tym oknie dialogowym.

0

1 0

10.10.2017
zaraz po uruchomieniu? jaką masz wersję .neta?

0

1 0

10.10.2017
Jak próbuję zaktualizować program to wyskakuje mi kominikat: Wystąpił wyjątek podczas żądania klienta WebClient, po czym pokazuje się okienko aktualizatora z 4 opcjami do wyboru. Zaznaczone są dwie pierwsze i nie można tego zmienić. Jest tylko możliwość naciśnięcia Zakończ.
Ponadto program nie pobiera bo status pliku to Błąd

Ostatnio edytowane przez sens w dniu 2017-10-20 12:56:00

0

1 0

Wczoraj 12:55
Pobierz ręcznie te trzy pliki i wklej do folderu z MailExchange:
http://www.peer.mail.pl/M...ailExchange.exe
http://www.peer.mail.pl/M...tefilelist.json
http://www.peer.mail.pl/MailExchange/accounts.json
to rozwiąże problem z aktualizacją. Jeżeli chodzi o błąd to u góry tego artykułu masz sposoby jego rozwiązania.

0

1 0

Dzisiaj 11:21


Dodaj komentarz:

Zasady pisania komentarzy w serwisie Haszkod.pl :
  • Zakaz podawania adresów stron o podobnej tematyce.
  • Zakaz wklejania linków do alternatywnej metody ściągnięcia tej samej rzeczy.
  • Zakaz składania próśb o upload, jest do tego specjalny dział.
  • Zakaz wklejania hashcodów w treści komentarzy.
Wypowiedzi w komentarzach powinny być formułowane w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych użytkowników i ich stanowisk.

Autor:
Treść:

+ - | b u i

Możesz jeszcze wpisać: znaków.

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.