Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |

Warhammer 40.000 Dawn Of War II [ViTALiTY] [PC][2009][ENG]

Warhammer 40.000 Dawn Of War II [ViTALiTY] [PC][2009][ENG]
sprawność: 90%
Zdobądź lepszą rangę,
aby oceniać haszkody.

Pokaż hashcode

Zaloguj się!

Dopiero po utworzeniu konta w serwisie, możliwe jest korzystanie z zawartości.

Rejestracja!
Dodał: Resio
Należy pobrać przez: Ygoow
Kategoria: Gry Rozmiar: 7,49 GB
Podkategoria: PC Pobrań: 486
Data dodania: 12-07-2010 05:26 Data premiery: 19 lutego 2009
Aby pobrać tę wstawkę, użyj specjalnej wersji Ygoow do pobrania tutaj lub programu Mailshare.
wymagania: Core 2 Duo 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 5.5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1




Relic Entertainment ( producent )
THQ Inc. ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
strategiczne ( RTS )
19 lutego 2009 ( światowa data premiery )
20 lutego 2009 ( data wydania w Polsce )
PC
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 129,90 zł



Kontynuacja przebojowej gry strategicznej czasu rzeczywistego, osadzonej w futurystycznym uniwersum Warhammera 40000. Do walki ponownie staje kilka rozmaitych frakcji, dysponujących różnorodnymi jednostkami.


Dawn of War 2 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym w jednym z najpopularniejszych uniwersów przyszłości ? gotyckim świecie Warhammera 40000, w którym krwawą walkę toczą między sobą przedstawiciele kilkunastu armii. Ludzkość żyje pod protektoratem sztucznie podtrzymywanego przy życiu za pomocą maszyn nieśmiertelnego Imperatora, wysyłającego swoje legiony nieustraszonych żołnierzy do walki przeciw siłom zagrażającym jego świętemu panowaniu.

Tym razem w trybie single player gracz może poprowadzić do boju oddziały świetnie wyszkolonych Space Marines. W odróżnieniu od poprzedniej części mamy zdecydowanie większy wpływ na kolejność zajmowanych terytoriów. Nasze oddziały przed każdą bitwą znajdują się bowiem na statku kosmicznym orbitującym wokół planety, o którą toczy się walka. Każda misja zwieńczona jest potyczką z tzw. bossem, czyli przeciwnikiem, który jest bardziej odporny na obrażenia i dysponuje potężniejszymi atakami niż większość wrogów. Wraz z postępami w grze, wzrasta poziom doświadczenia Kosmicznych Marines, dzięki czemu z zadania na zadanie coraz lepiej radzą sobie w boju.

W Dawn of War 2 dowodzimy oddziałami najczęściej składającymi się tylko z kilku żołnierzy, wobec czego autorzy chcąc, aby gracz łatwiej się z nimi identyfikował postanowili je spersonalizować. Tak więc każdy z nich posiada własną nazwę oraz lidera wymienionego nie tylko z pełnionej funkcji, ale także z imienia i nazwiska.

Dawn of War 2 jest kontynuacją powstałej w 2004 roku serii, która do tej pory doczekała się już trzech dodatków. Korzysta ona z nowej inkarnacji silnika Essence zastosowanego w innym wielkim hicie firmy Relic Entertainment, Company of Heroes i pozwalającego m.in. nie tylko na zastosowanie znacznie lepszej grafiki wykorzystującej środowisko DirectX 10, ale także na niemal całkowicie dowolną deformację terenu.




















Inne podobne haszkody dostępne w serwisie:
NazwaKategoriaSprawnośćRozmiarDodano
Warhammer 40,000: Dawn of War [PC][2004][PL]Gry96%1,41 GB21-10-2011
Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm [PC..Gry96%4,86 GB20-04-2011
WARHAMMER 40,000: DAWN OF WAR - ANTOLOGIA [PC..Gry98%5,99 GB27-10-2012
Warhammer 40,000: Dawn of War ? Dark Crusade ..Gry92%3,38 GB29-10-2011
Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retributio..Gry96%3,67 GB11-03-2011
Najwyżej ocenionione komentarze:
Mógłby ktoś napisać jak to trzeba zainstalować bo już z pół roku mam to i jeszcze nie zainstalowałem. Najlepiej żeby ktoś napisał jak to zainstalować omijając Steam z góry dzięki (prosił bym o wiadomość na priv)

2

1 0

22.12.2011
Komentarze użytkowników:
Wielkie dzięki za upa zaraz zasysam i bravo 500GB teraz tylko życzyć 1000

0

1 0

12.07.2010
Jaka będzie jednostka po GB to ciekawe :)

0

1 0

12.07.2010
Gratulacje 500GB.

0

1 0

12.07.2010
Po GB bedzie TB


pozdro

0

1 0

12.07.2010
Po GB nie bedzie chyba NIC :(

0

1 0

12.07.2010
Gratuluje 500GB. Mam nadzieje że bedzie wiecej uploudow. Pozdrowienia

0

1 0

12.07.2010
ZWszystko zogdnie z regulaminem. No Resio 500GB jest heh

0

1 0

12.07.2010
Hej a będzie wersja trochę bardziej spakowana ?
Tak się tylko pytam bo net słaby :(

(chodzi mi o repack czy full rip ? )

0

1 0

12.07.2010
A no i gratulacje 500 GB ;)

0

1 0

12.07.2010
Ja też myślalem ze jest terabajt. Ale wolałem się upewnić.

0

1 0

12.07.2010
A po TB(terabajcie) jest PT(petabajt) potem EB(eksabajt) xD ale kto by zrobil pt to jest nienormalny :P

0

1 0

12.07.2010
Tylko gratulować 500 GB!

Oby tak dalej!!

0

1 0

12.07.2010
A włąśnie będzie troche bardziej spakowana wersja ?

0

1 0

12.07.2010
GRATULACJE:)

0

1 0

12.07.2010
podobna do metina

-1

1 0

12.07.2010
ma ktos cd-keya do tego ?

0

1 0

13.07.2010
Gratuluję ci Resio 500GB Uploadu

0

1 0

13.07.2010
Instrukcja z pliku *nfo jak zainstalowac poprawnie gre

~Unpack ~ Burn or mount
~ Close autorun, run install.exe from the ViTALiTY folder
~ Select a directory to extract the original installer
~ Run dxsetup & gfwlivesetupe in <gamedir>\Install
~ Copy the crack from the ViTALiTY folder
~ Run xlive_start to start the game
~ Create an xLive offline account if asked
~ Die like the rest

0

1 0

13.07.2010
GRATULUJĘ!!! 500GB. Czekam na 1 TB.

0

1 0

13.07.2010
Robie zgodnie z instrukcja i plik xLive_start wogole nieodpal...cos nie tak :/

0

1 0

13.07.2010
A masz zrobione konto OFFline ?? Jesli nie to musisz je sobie zrobic i bedzie git

0

1 0

14.07.2010
Ja mam taki problem. Jak próbuje włączyć plik install z folderu vitality wyskakuje mi błąd "System Windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia." Co robić ?

0

1 0

14.07.2010
jak by dał ktoś jeszcze pełną instrukcje było by ok

0

1 0

14.07.2010
masz kilka komentarzy wyżej,zacznijcie czytać komentarze

0

1 0

14.07.2010
Czytałem i oprócz słusznych gratulacji jest jedna instrukcja która jest w pliku vitality. Który plik mam odpalić bo daemonem żadnego nie mogę.

0

1 0

14.07.2010
Odpaliłem w daemonie plik "vty-0229" i jest taki sam wynik jak przy wypakowaniu czyli ten sam błąd. Proszę o pomoc

0

1 0

14.07.2010
Pomoże ktoś ?

0

1 0

14.07.2010
kraskaa www.google.pl ci pomoga skoro nie umiesz rozpakowac a pozniej wrzucic obrazu plyty do emulatora

0

1 0

14.07.2010
Nie chodzi mi o obraz płyty bo rozpakowałem a to na to samo wyszło, chodzi mi o to ze nie mogę włączyć install.exe z folderu vitality. Nie ma nigdzie na to odpowiedzi bo szukałem. Wyskakuje mi błąd "System Windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień, aby uzyskać dostęp do elementu."

0

1 0

14.07.2010
Odpal jako administrator i po klopocie

0

1 0

14.07.2010
Jestem administratorem i nie mam innego konta na komputerze :/

0

1 0

14.07.2010
Chodzi o to ze sprobuj wziasc prawym przyciskiem myszy na pliku i tam masz cos takiego jak "Uruchom jako administrator"

0

1 0

14.07.2010
Wyskakuje błąd "Błąd logowania: nieznana nazwa użytkownika lub nieprawidłowe hasło."

0

1 0

14.07.2010
W takim badz razie nie mam pomyslow na ten blad. Byc moze Resio ktory to wrzucal cos doradzi albo inny urzytkowanik

0

1 0

14.07.2010
Ok. Dzięki za zainteresowanie. Jak ktoś wie o co chodzi proszę o odp.

0

1 0

14.07.2010
U mnie też nie działa jak nic wszystko rozpakowywałem i porobiłem tak jak pisze i lipa nie idzie błąd.

0

1 0

18.07.2010
thx. działa

0

1 0

19.07.2010
Mi avast wykrywa wirusa w pliku install.exe. Nie wiem czy to wina mojego nadwrażliwego antywirusa czy tam Rzeczywiście jest wirus

0

1 0

21.07.2010
Ja też mam problem z plikiem install.exe, nie mogę go uruchomić jak u kraski. Czy ten plik jest wogóle ważny? Można ominąć steama, szukam serialu, ale nie mogę go znaleźć?

0

1 0

22.07.2010
Sorki że tak późno, ale znalazłem sposób na plik install.exe. Ja wyłączyłem avasta i już mogłem włączyć install.exe. Kraskaa jak możesz to odpisz czy tobie pujdzie. :)

0

1 0

22.07.2010
poczebuję ominąć ten CD key bo go wymaga da się to jakoś zrobić

0

1 0

22.07.2010
Tenak gre instaluje się przez install.exe w folderze ViTALiTY. I niepotrzeba żadnych cd keyów.

0

1 0

23.07.2010
dziękki

0

1 0

23.07.2010
nie mam tego

0

1 0

24.07.2010
A w ogóle to fajna ta gra?

0

1 0

25.07.2010
Zainstalowalem jak w instrukcji odpalilem instalke przez VITALITY zainstalowalem skopiowalem zawartosc folderu VITALITY do glownego folderu z gra i odpalam xlive_start i wyskakuje mi blad "Uruchomenie tej aplikacji nie powiodlo sie, poniewaz nie znaleziono xlive.dll ponowen zainstalowanie aplikacji moze naprawic ten problem" tylko ze przeinstalowywalem i to samo jest :( moze robie cos nie tak?

0

1 0

25.07.2010
OK dziala trzeba zrobic tak instalujemy za pomoca pliku installer.exe (wybieraz sciezke, etc) potem jak juz sie zainstaluje, wchodzisz do folderu install w katalogu gry, instalujesz directx'a i gfwlive, kopiujesz cracka z VITALTY i xlive_start.exe odpalasz przez xlive i grasz :)

0

1 0

26.07.2010
uruchamiam jako administrator i nic nadal mam że nie mam uprawnień itd. Także lipa nic nie da się zrobić.........

0

1 0

26.07.2010
a nie sorki dopiero teraz odczytałem powyższe komentarze i tak jak pisał HENSLEY trzeba wyłaczyć antyvira i wtedy można odpalić plik install.exe

0

1 0

26.07.2010
witam !
czy może ktoś opisać od samego początku jak mu sie udało zaistalować gre bo mam problem z tym bardzo proszę:) Hepl

0

1 0

16.08.2010
ta gra nie działa bez klucza crak nic nie daje sciogłem gre bez problemu zamontowałem obraz otwarłem przez vitaliti zaistalowałem potem zaistalowałem dwa zalecane programy i wkleiłem craka i poraszka szkoda czasu na kobinacje

-1

1 0

17.08.2010
Resio, ściągając WSZYSTKIE Twoje upy bym sobie Cały dysk zawalił :)

0

1 0

24.08.2010
a mi nie wypakowuje pliku Instal.exe :/

0

1 0

05.09.2010
Pobrano bez problemu, czy gra działa napisze później.

0

1 0

10.09.2010
uruchomić grę - uruchomiłem ale niestety cd-key jest wymagany i nie wiem jak to ominąć, bez tego nie da rady rozpocząć ani kampanii ani nic ... Po zrobieniu wg instrukcji menu gry jest dostępne ... nic poza tym niestety, jak ktoś wie jak to ominąć to proszę o pomoc na PW

0

1 0

16.09.2010
po GB bedzie TERABAJT !! I NIE 1000GB NUPY tylko 1024 GB=1TB!!

0

1 0

19.09.2010
Problem rozwiązany... Przy informacji żeby założyć konto lub użyć istniejącego trzeba zjechać przesuwakiem w dół i tam się zakłada konto offline. Takie proste a takie trudne ... :P

0

1 0

01.10.2010
gratulacje resio jaki jest cd-key do steama bo mi sie nie chce zainstalowac

0

1 0

05.10.2010
A ja nie mam Instal.exe w VITALITY i co robic?

-1

1 0

26.12.2010
No up padł

-1

1 0

30.12.2010
Yo mogłbyś poprawic zostały mi 3 party i stoje w miejscu, 11,12,13 part.

-1

1 0

11.01.2011
Nie fafa :(

-1

1 0

19.01.2011
Wszystko pobrane bez najmniejszego problemu, zero błędów. Dzięki za upka :D.

0

1 0

27.01.2011
Wszystko działa pieknie :)

0

1 0

07.02.2011
Jak na sam koniec chce uruchomić gre przez zlive_start wyskakuje mi caly czas ,że musze miec uruchomionego steama :( nie wiem co robic zrobilem dokladnie tak jak w instrukcji.

0

1 0

07.02.2011
Ok wszystko działa :) to ja taka dupa wołowa jestem :)

0

1 0

07.02.2011
Po "spolszczeniu" nie trzeba juz wyłączać avasta :)

0

1 0

11.02.2011
pojdzie na 1 rdzeniowym procku?

-1

1 0

12.02.2011
No może pojsc na mniejszych detalach w koncu ja gram na laptopie z przed ponad 2 lat :)

0

1 0

19.02.2011
Takie Info działają tylko skrzynki Mail.ru

0

1 0

28.02.2011
zaczynam pobieranie jak pobiorę i będzie mi się chciało zainstalować to napisze czy mi trybi

0

1 0

28.02.2011
Wszustko ładnie pobiera bez problemowo ale tylko z skrzynek Mail.ru a resztę wyłączam bo i tak nie działa :D

0

1 0

05.03.2011
Na dzien dzisiejszy dalej wszystko ok i tak jak wyzej napisane ze skrzynkami :)

0

1 0

23.03.2011
po małych problemach z uruchomieniem gry naprawiona działa

0

1 0

06.04.2011
19,99 zł w Tesco!!!!! :D
Gra naprawdę dobra, POLECAM :D

0

1 0

23.04.2011
Spolszczenie:
http://www.speedyshare.co...polszczenie.rar
Hasło : www.haszkod.pl
;] Sorry za te pomyłke powyżej. Zróbcie tu usuwanie komentarzy :P

0

1 0

01.07.2011
cześć!
przy partach 11 i 12 mam cały czas takie coś:
Błąd pobierania odpowiedzi ze strumienia an8aglif520@mail.ru: Serwer zdalny zwrcił błąd: (400) Złe żądanie.
za chiny nie idzie ich pobrać :(

-1

1 0

12.08.2011
Witam,

Party 2, 4, 11, 12, 13 stoją na 0%, nieustanne logowanie i pobieranie listy segmentów

sprawdzenie segmentu partu 4:

"
Mirror 1 (Gazeta.pl): Nieprawidłowy identyfikator URI: identyfikator URI jest pusty.
Mirror 2 (Gazeta.pl): Nieprawidłowy identyfikator URI: identyfikator URI jest pusty.
Mirror 3 (Gazeta.pl): Nieprawidłowy identyfikator URI: identyfikator URI jest pusty.
Mirror 4 (Gazeta.pl): Nieprawidłowy identyfikator URI: identyfikator URI jest pusty.
Mirror 5 (Mail.ru(p)): Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Mirror 6 (Mail.ru(p)): Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Mirror 7 (Mail.ru(p)): Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Mirror 8 (Mail.ru(p)): Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Mirror 9 (Avmaroc.com): Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
Zakończono sprawdzanie 2011-09-07 10:38:56.
"

-1

1 0

07.09.2011
Mógłby ktoś napisać jak to trzeba zainstalować bo już z pół roku mam to i jeszcze nie zainstalowałem. Najlepiej żeby ktoś napisał jak to zainstalować omijając Steam z góry dzięki (prosił bym o wiadomość na priv)

2

1 0

22.12.2011
Dlaczego u mnie part 11 jest pusty ?

-1

1 0

08.04.2012
Sorry ale to mój błąd i przepraszam Resio za ten komentarz wyżej.

0

1 0

08.04.2012
mam pytanie może ktoś wie jaka to wersja ?? 1.5v. czy jaka ?? :)

0

1 0

27.06.2012
lol jak to sciagnac

0

1 0

31.08.2012
ej czy to jest sam mod czy to jest cała gra ?

-1

1 0

31.08.2012
Mógłby ktoś napisać jak to trzeba zainstalować bo już z pół roku mam to i jeszcze nie zainstalowałem. Najlepiej żeby ktoś napisał jak to zainstalować omijając Steam z góry dzięki (prosił bym o wiadomość na priv), tez bym o to prosil

0

1 0

24.06.2013
Dodaj komentarz:
Zasady pisania komentarzy w serwisie Haszkod.pl :
  • Zakaz podawania adresów stron o podobnej tematyce.
  • Zakaz wklejania linków do alternatywnej metody ściągnięcia tej samej rzeczy.
  • Zakaz składania próśb o upload, jest do tego specjalny dział.
  • Zakaz wklejania hashcodów w treści komentarzy.
Wypowiedzi w komentarzach powinny być formułowane w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych użytkowników i ich stanowisk.

Autor:
Tresc:

+ - | b u i

Możesz jeszcze wpisać: znaków.

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.