Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |


Might and Magic Heroes VII Beta [PC][2015][ENG]

Might and Magic Heroes VII Beta [PC][2015][ENG]
sprawność: 99%
Zdobądź lepszą rangę,
aby oceniać haszkody.

Pokaż hashcode

Zaloguj się!

Dopiero po utworzeniu konta w serwisie, możliwe jest korzystanie z zawartości.

Rejestracja!
Dodał: Szkodnix
Należy pobrać przez: MailShare
Kategoria: Gry Rozmiar: 3,44 GB
Podkategoria: PC Pobrań: 314
Data dodania: 07-06-2015 16:31 Data premiery: 01 stycznia 2015
wymagania: Intel Core i5 2400 3.1 GHz/AMD FX-6100 3.3 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 670/Radeon HD 7870 lub lepsza, Windows 7(SP1)/8/8.1 64-bit (Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24482)




Might & Magic: Heroes VII to kolejna odsłona popularnej serii turowych strategii fantasy. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, czyli zespół, który opracował dodatki do „szóstki” oraz grę Might & Magic X: Legacy. Gra opowiada o wojnie domowej toczonej o tron Imperium. Kampania koncentruje się na młodym księciu z rodu Gryfów imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. Poza radami dotyczącymi bieżącej sytuacji, regularnie raczą oni księcia starymi opowieściami o najsłynniejszych bohaterach krainy Ashan, co ma inspirować go do podejmowania właściwych decyzji. Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Wśród nich znalazły się Przystań, Akademia, Twierdza, Nekropolis, Sylvan oraz Lochy – dwie ostatnie zostały wybrane przez graczy w sieciowym głosowaniu. Podstawowe mechanizmy zabawy oparte zostały na rozwiązaniach poprzednich kilku części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy ogromne mapy, zbieramy tony surowców i budujemy potężne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki i toczyć boje na pełnych detali mapach bitewnych. Autorzy wysłuchali sugestii fanów i przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w poprzedniej osłonie. Przede wszystkim usunięto uproszczony model ekonomiczny z poprzedniej części i zamiast czterech surowców otrzymujemy siedem. Każda frakcja dostała własny dwuwymiarowy ekran miasta z kilkoma animowanymi elementami i osiem unikalnych jednostek. Usunięty został system konwersji podbitych grodów, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się w inny typ miasta. Jednostki nie mogą teleportować się między lokacjami i konieczne jest korzystanie z karawan. Mapy są bardziej otwarte i większy nacisk położony został na aspekt eksploracyjny. Podczas wojen wykorzystujemy m.in. katapulty, balisty oraz namioty z medykami. Ponadto pola bitewne są teraz gęściej zapełnione różnorodnymi obiektami i przeszkodami. Także ruchy jednostek muszą być bardziej przemyślane, jako że ataki z flanki oraz od tyłu są premiowane większymi obrażeniami.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24482







W wersji beta dostępne są jedynie dwa zamki: Przystań i Akademia (taki urok tej bety) :(
Na początku serdecznie dziękuję twórcom skrzynek walla, którzy mało bo mało, ale ułatwili mi upload :)

W paczce (spakowana WinRARem zwykłym) znajduje się katalog z grą (już scrackowaną) oraz 10% danych naprawczych w przypadku awarii archiwum.

Beta oferuje grę dwoma zamkami oraz tryb multiplayer w trybie hot-seat oraz LAN (czyli teoretycznie da radę grać przez Hamachi czy podobnego VPNa - wymagane odblokowanie portu 7777).

Życzę miłego zdobywania zamków :)
ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2015, 00:16 (informacja o dostępnych zamkach dodana. Dzięki chonciak za przypomnienie :))
Inne podobne haszkody dostępne w serwisie:
NazwaKategoriaSprawnośćRozmiarDodano
Might & Magic: Heroes VII [Codex] [PC][20..Gry99%9,94 GB30-09-2015
Might & Magic: Heroes VII [REPACK][FitGir..Gry94%11,48 GB01-06-2021
Might and Magic: Heroes VI [ISO][BETA] [PC][2..Gry84%4,49 GB04-07-2011
Might & Magic: Heroes VI [BETA] [Skidrow]..Gry92%4,41 GB26-06-2011
Heroes the Might and Magic III [Złota Edycja]..Gry45%907 MB07-01-2010
Najwyżej ocenionione komentarze:
Po III, IV była okrucieństwem nie do przyjęcia

4

1 0

12.06.2015
Ja zaczynałem od jedynki. DOS, Norton Commander i jedziemy. To była magia :-)

3

1 0

12.06.2015
Komentarze użytkowników:
Jak ktoś ma zamiar stworzyć jakiś pokój Hamachi do wspólnej gry to zapraszam do dzielenia się :)
Jak najbardziej wskazane jest też kliknięcie na Działa/Nie działa :)

0

1 0

07.06.2015
Jedna z moich ulubionych serii. Właśnie zacząłem pobierać! Czy to prawda, że w VII będzie powrót do korzeni, czyli do III? Chodzi mi o to co pisali, że menu w zamkach będzie w 2D, a nie w tym głupim 3D i że skupią się bardziej na otoczeniu, postaciach i przeciwnikach niż na fabule i historii

1

1 0

07.06.2015
tomek528, widok zamków faktycznie jest w 2D (chociaż no 3D widoczny w 5 mi bardziej odpowiadało, bo pokazywało tą potęgę miasta).
W razie problemów z uploadem śmiało pisz :)

0

1 0

08.06.2015
Szkodnix, Ja wole 2D, stare klimaty i w ogóle. Jeszcze bardziej by mi pasowało, jakby usunęli 3D przy chodzeniu po mapie, bo jak raz obróciłem, to nie wiedziałem co i jak, bo obraz mi się obrócił, a minimapa nie :( I wtedy na minimapie zaznaczenie obszaru który widzę było trapezem, a do tego jak szedłem w lewo to na minimapie szedłem w górny prawy róg!

2

1 0

08.06.2015
2D jest fajne ale jednak w 5 te przeloty wygladaja o niebo lepiej niz to tutaj
tak samo widok jednostek z bliska na ekranie bohatera itp tutaj tego nie ma

ale za to ekrany miast/menu itp odpalaja sie szybciej niz w 5 dzieki temu a w sumie to najwazniejsze bo jednostki ogladamy raz z ciekawosci a potem liczy sie szybkosc klikania :)

co do obracania mapy faktycznie mogli by cos zrobic bo jak czegos nie widze i obroce to potem musze ukladac spowrotem bo nie ma szans niz z mapa skojazyc

1

1 0

09.06.2015
Dzięki wielkie za wstawkę. Pytanko - jak to odpalić?

0

1 0

10.06.2015
dubel1986, rozpakować, wejść do folderu Binaries, wejść do folderu zależnego od architektury i odpalić plik MMH7Game....exe :)

0

1 0

10.06.2015
wszystko piekne pomyka dzieki

1

1 0

10.06.2015
Tylko ja uwielbiam IV?

-2

1 0

11.06.2015
Po III, IV była okrucieństwem nie do przyjęcia

4

1 0

12.06.2015
Ja też lubię IV :D i II fajna była (niby okrojona III, ale jak dużo się grało w III to zawsze jakaś odmiana) :D IV ogólnie miała sporo fajnych rzeczy :)

0

1 0

12.06.2015
gość
~gość
Co oni robią z tą serią...

0

1 0

12.06.2015
W sumie to ja zacząłem od IV moją przygodę z Heroesami. Zła nie była. V była genialna, III cóż... jest dobra i tyle :)

-1

1 0

12.06.2015
Ja zaczynałem od jedynki. DOS, Norton Commander i jedziemy. To była magia :-)

3

1 0

12.06.2015
Jaki to folder zależny od archiwum?

0

1 0

20.06.2015
Też macie problem z czerwonymi ikonami bohaterów innych zamków jak akademia oraz niebo? Dodatkowo tylko te dwa zamki ładuje się grafika oO Pozostałych np. Lochów ani heros ani zamek na mapie jest niewidoczny.

0

1 0

16.07.2015
chonciak, owszem, z prostego powodu: w tej wersji beta te zamki nie są dostępne jeszcze :)
Będzie nowsza beta z nowymi zamkami to może zrobię reupload.

0

1 0

17.07.2015
Szkoda, że nie ma tego w opisie :)

0

1 0

17.07.2015
chonciak, przepraszam. Już dodaję :)

0

1 0

18.07.2015
Z tą 4 ,że była do dupy to też nie do końca prawda miała swoje plusy ,a po 3 było jeszcze wiele innych...

0

1 0

06.10.2015
Dodaj komentarz:
Zasady pisania komentarzy w serwisie Haszkod.pl :
  • Zakaz podawania adresów stron o podobnej tematyce.
  • Zakaz wklejania linków do alternatywnej metody ściągnięcia tej samej rzeczy.
  • Zakaz składania próśb o upload, jest do tego specjalny dział.
  • Zakaz wklejania hashcodów w treści komentarzy.
Wypowiedzi w komentarzach powinny być formułowane w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych użytkowników i ich stanowisk.

Autor:
Treść:

+ - | b u i

Możesz jeszcze wpisać: znaków.

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.