Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |


Twierdza Legendy / Stronghold Legends [PC][2006][PL]

Twierdza Legendy / Stronghold Legends [PC][2006][PL]
sprawność: 97%
Zdobądź lepszą rangę,
aby oceniać haszkody.

Pokaż hashcode

Zaloguj się!

Dopiero po utworzeniu konta w serwisie, możliwe jest korzystanie z zawartości.

Rejestracja!
Dodał: piotrek12343
Należy pobrać przez: MailShare
Kategoria: Gry Rozmiar: 1,81 GB
Podkategoria: PC Pobrań: 241
Data dodania: 23-10-2013 01:31 Data premiery: 13 października 2006
wymagania: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128MB (Geforce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP
Stronghold Legends jest udoskonaloną, odświeżoną i mocno zmodyfikowaną wersją drugiej części serii. Chociaż program w dużej mierze bazuje na technicznych osiągnięciach poprzednika i nie jest traktowany jako pełnoprawna kontynuacja (autorzy porównują Legends do Crusadera), to z pewnością nie można zarzucić mu odtwórczości pod względami merytorycznymi, jest mimo wszystko czymś więcej, niźli tylko dodatkiem stand-alone. Twórcy postanowili częściowo zrezygnować ze skomplikowanej warstwy ekonomicznej, głównie poprzez uproszczenie aspektów gospodarczych oraz systemu rozbudowy i pielęgnowania zamku. W zamian położyli większy nacisk na podniesienie dynamizmu rozgrywki, wprowadzenie rewolucyjnych elementów fantasy oraz rozwinięcie sfery batalistycznej. Tym razem mamy więc do czynienia raczej z klasyczną strategią czasu rzeczywistego, aniżeli z symulatorem zarządzania zamkiem.
Pierwszoplanową atrakcją tej odsłony Twierdzy są tytułowe ?legendy?. Pierwsza i najbardziej rozbudowana kampania obejmuje dzieje Króla Artura wraz ze wszystkimi najważniejszymi postaciami i przesłaniami, które nieodłącznie towarzyszą tejże postaci. Mamy więc okazję naocznie zapoznać się z historią dzielnych rycerzy Bractwa Okrągłego Stołu, poznać zakamarki majestatycznego zamku Camelot, wziąć udział w poszukiwaniu Świętego Grala, a nawet zamienić parę słów z Merlinem, testując jego domniemane zdolności magiczne. Kolejna kampania traktuje o jednym z najważniejszych bohaterów mitologii nordyckiej, Zygfrydzie Fafnesbane. Nietrudno się domyślić, iż przewodnimi krajobrazami tychże scenariuszy są obsypane białym, jak mleko, puchem szczyty i przesmyki górskie, zaś miejsce zwykłych, murowanych zamków zajmują gigantyczne, lodowe twierdze, pozostające pod jurysdykcją złych czarnoksiężników, lodowych olbrzymów i innych chłodnych kreatur. Trzecią wielką legendą, która służy za kanwę ostatniej kampanii, jest postać Vlada Draculi, historycznego pogromcy Turków Ottomańskich i mitycznego adepta ?mrocznych sztuk?. Nietrudno zgadnąć, iż wygląd jego dworu nie zachęca do składania niezapowiedzianych wizyt, a nabite na pal skalpy stanowią standardowy motyw zdobniczy. Artyści pracujący nad grą dołożyli wszelkich starań, aby twierdza każdego z głównych bohaterów wyróżniała się unikalnym wyglądem oraz wyposażeniem ? i tak np. posiadłość Króla Artura bardzo przypomina baśniowy, średniowieczny zamek, a zbrojony apartament Drakuli wyposażony jest w kamienne gargulce czy zamknięte w klatkach smoki, ochoczo przysmażające ogniem niepożądanych gości. Spośród innych systemów obrony zamkowej warto wymienić także podziemne tunele, pułapki, smocze harpuny oraz lodowe lustra. Częściowo zautomatyzowano zarządzanie w sferach administracyjno-gospodarczych, dając graczowi możliwość skupienia się na ciekawszych zadaniach. Każdy z legendarnych władców dysponuje także charakterystycznym dla siebie zasobem (np. farmy drobiarskie Drakuli czy przeręble do łowienia Zygfryda), co potęguje urozmaicenie rozgrywki.
Nowości nie brakuje również w warstwie militarnej. Przede wszystkim pojawiły się nowe, niespotykane dotąd, zestawy wojsk: latające i magiczne. Przywrócono niektórym oddziałom zdolność burzenia murów zamkowych oraz przygotowano szereg nowych, ?tematycznych? jednostek, właściwych dla danej konwencji świata przedstawionego, co dostarcza rozgrywce dalszego kolorytu. Podjęto również kroki mające na celu zachęcenie graczy do prowadzenia agresywnej, zaczepnej taktyki gry. Wprowadzono nowy zasób, tzw. Glory points, które możemy przerobić na budynki zwiększające honor. Punkty chwały zdobyć można jednak tylko poprzez odważną i bezkompromisową walkę. Ponadto, programiści postarali się wyważyć nieco moc łuczników, osłabiając nieco ich ogólną skuteczność, m.in. poprzez wprowadzenie jednostek z umiejętnościami szalenie użytecznymi w walce z zasięgowym przeciwnikiem (np. niewrażliwy na strzały vampiric creeper, który dodatkowo potrafi przebywać mury).
Silnik Stronghold Legends jest rozwinięciem modelu znanego z Stronghold 2. Wśród nowinek technicznych warto wymienić generowane w czasie rzeczywistym cienie oraz nowy system cząstek (particle system), które w wymierny sposób podnoszą atrakcyjność scen z fantastycznymi kreaturami czy magicznymi efektami. Lifting przeszedł także edytor, który wyposażono w nowy, całkowicie przeprojektowany interfejs użytkownika. Wreszcie, rozbudowano tryby rozgrywki wieloosobowej, wśród których warto zwrócić uwagę na przywrócony King of the Hill, sprawdzony CTF czy też nowatorską 'wojnę o zasoby' (pierwszy gracz, który zgromadzi odpowiednią ilość konkretnych surowców, wygrywa). Warto zauważyć, iż realizm rozgrywki nie został zupełnie zatracony w Legends ? nadal jest on bardzo ważnym aspektem gry, pomimo wprowadzenia licznych zapożyczeń ze świata legend i mitów.





ostatnia modyfikacja: 23 października 2013, 01:31 (Zmiana okładki. // edited by _RPK_)
Inne podobne haszkody dostępne w serwisie:
NazwaKategoriaSprawnośćRozmiarDodano
Twierdza (Stronghold) [2001][PL]Archiwum86%753 MB10-11-2010
Twierdza Krzyżowiec / Stronghold Crusader [PC..Gry92%562 MB28-06-2011
Twierdza 2 / Stronghold 2 [2005][PL]Archiwum99%1,45 GB13-07-2012
Twierdza 2 / Stronghold 2 [PC][2005][ENG]Gry96%2,08 GB09-10-2013
Twierdza Krzyżowiec / Stronghold: Crusader [P..Gry99%558 MB26-12-2013
Najwyżej ocenionione komentarze:
działą polecam 100%

1

1 0

05.02.2014
Komentarze użytkowników:
Pobrane i zainstalowane bez problemów.

Fajna gra, ale słabo mi przypadła do gustu, choć oczywiście każdy fan serii musi zagrać.

0

1 0

25.10.2013
Działa
Według mnie najgorsza część Twierdzy zagrać musiałem tylko dlatego że jestem ogromnym fanem tej serii.

-1

1 0

25.10.2013
działą polecam 100%

1

1 0

05.02.2014
wszystko fajnie ale miałem mnóstwo błedów wstawiłem naprawcze ale i tak brakuje mi dgargonfly.dll skad go wziaść? nie ma na necie...

0

1 0

29.08.2016
Dodaj komentarz:
Zasady pisania komentarzy w serwisie Haszkod.pl :
  • Zakaz podawania adresów stron o podobnej tematyce.
  • Zakaz wklejania linków do alternatywnej metody ściągnięcia tej samej rzeczy.
  • Zakaz składania próśb o upload, jest do tego specjalny dział.
  • Zakaz wklejania hashcodów w treści komentarzy.
Wypowiedzi w komentarzach powinny być formułowane w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych użytkowników i ich stanowisk.

Autor:
Treść:

+ - | b u i

Możesz jeszcze wpisać: znaków.

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.