Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |
Profil użytkownika:
gość
Status:
 offline
Dodał haszkodów: 0
Stworzył skrzynek: 0
Dodał komentarzy: 65
Suma uploadu:
(tylko na hasło www.haszkod.pl)
0 MB
Data rejestracji: 2011-01-21 14:40:05
Ostatnia aktywność: 2022-01-24 18:06:43
Komentarze dodane przez użytkownika

MARIUSZ133 napisał/a:
23 listopada 2021, 17:54
Działa , dziękuję
| ID haszkodu: 72148
MARIUSZ133 napisał/a:
19 listopada 2021, 18:21
Dziękuję bardzo
| ID haszkodu: 72127
MARIUSZ133 napisał/a:
11 października 2021, 22:17
Wszystko działa , ten film jest nadal świetny. Dzięki
| ID haszkodu: 71639
MARIUSZ133 napisał/a:
21 lutego 2021, 11:03
Fajna książka,dzięki
| ID haszkodu: 70461
MARIUSZ133 napisał/a:
20 października 2020, 12:23
Jest mały problem z uciętymi rozdziałami .
| ID haszkodu: 69809
MARIUSZ133 napisał/a:
18 października 2020, 22:06
Dziękuje , na to czekałem .
| ID haszkodu: 69809
MARIUSZ133 napisał/a:
14 kwietnia 2020, 18:32
Świetna space opera polecam , warto posłuchać . Szkoda że Science fiction to dziś tylko Marvel
| ID haszkodu: 69083
MARIUSZ133 napisał/a:
13 kwietnia 2020, 20:46
Dziękuje bardzo. jesteś WIELKI
| ID haszkodu: 69083
MARIUSZ133 napisał/a:
18 stycznia 2020, 21:26
Dziękuje
| ID haszkodu: 67511
MARIUSZ133 napisał/a:
20 grudnia 2019, 19:12
Dziękuje
| ID haszkodu: 68256
MARIUSZ133 napisał/a:
15 grudnia 2019, 15:26
Wszystko ok , dziękuje
| ID haszkodu: 68216
MARIUSZ133 napisał/a:
14 października 2019, 21:33
Dziękuję , zapowiada się fajne
| ID haszkodu: 67510
MARIUSZ133 napisał/a:
15 września 2019, 21:51
Niema połowy tłumaczenia , na przemian kawałek jest a następnie niema . Trochę słabo się przez to ogląda
| ID haszkodu: 67655
MARIUSZ133 napisał/a:
07 lipca 2019, 16:59
Dzięki , książki zaliczone pora na serial. Mam nadzieje że nie odeszli za daleko od książek
| ID haszkodu: 67489
MARIUSZ133 napisał/a:
19 czerwca 2019, 19:37
Dzięki , musiałem przeoczyć
| ID haszkodu: 67363
MARIUSZ133 napisał/a:
18 czerwca 2019, 20:01
Jest szansa na część drugą , nie wiedziałem że to takie dobre
| ID haszkodu: 67363
MARIUSZ133 napisał/a:
31 maja 2019, 12:21
Wszystko ok , dzięki
| ID haszkodu: 67363
MARIUSZ133 napisał/a:
14 maja 2019, 20:14
Wszystko ok
| ID haszkodu: 67263
MARIUSZ133 napisał/a:
11 maja 2019, 19:11
Kończę pierwszą część , fajnie się słucha . Dziękuję
| ID haszkodu: 67264
MARIUSZ133 napisał/a:
05 maja 2019, 22:15
Pobranie bez problemu , dziękuję
| ID haszkodu: 67265
MARIUSZ133 napisał/a:
03 maja 2019, 21:23
Wstawka sprawna , dzięki
| ID haszkodu: 67253
MARIUSZ133 napisał/a:
21 kwietnia 2019, 17:01
Czy trzeba utworzyć własne konto bo na loginie i haśle z instrukcji się nie uruchamia. Wstawka sprawna dziękuje
| ID haszkodu: 67174
MARIUSZ133 napisał/a:
18 kwietnia 2019, 19:36
Dziękuję , jesteś wielki
| ID haszkodu: 67173
MARIUSZ133 napisał/a:
17 kwietnia 2019, 07:16
Z góry dziękuję
| ID haszkodu: 66929
MARIUSZ133 napisał/a:
15 kwietnia 2019, 19:50
Jeśli są kolejne części to bardzo proszę o kontynuację , strasznie się wciągnełem
| ID haszkodu: 66929
MARIUSZ133 napisał/a:
10 kwietnia 2019, 20:59
Klasa , aż chciało by się więcej .
| ID haszkodu: 66929
MARIUSZ133 napisał/a:
05 kwietnia 2019, 17:42
Świetna książka, fajnie się słucha
| ID haszkodu: 66931
MARIUSZ133 napisał/a:
06 września 2018, 10:22
witam.Mam problem z mailexchange , po rozpoczęciu pobierania program "przestaje odpowiadać".Na starym komputerze działa na nowym nie
| ID artykułu: 124
MARIUSZ133 napisał/a:
08 marca 2018, 19:20
Fajnie się słucha , dziś zaczynam tom 2 . Dzięki ;)
| ID haszkodu: 64808
MARIUSZ133 napisał/a:
17 marca 2017, 07:23
Pobrane bez problemu , dzięki ;-)
| ID haszkodu: 60878
MARIUSZ133 napisał/a:
17 stycznia 2017, 20:54
Świetna książka,polecam
| ID haszkodu: 53312
MARIUSZ133 napisał/a:
30 października 2016, 11:35
Niestety na androidzie 6.0.1 nie działa , szkoda :(
| ID haszkodu: 58944
MARIUSZ133 napisał/a:
03 września 2016, 08:05
Udało się , jeszcze raz pobrałem i jest ok . Dzięki
| ID haszkodu: 59174
MARIUSZ133 napisał/a:
02 września 2016, 21:05
part 282 uszkodzony , dane naprawcze nie pomogły
| ID haszkodu: 59174
MARIUSZ133 napisał/a:
17 grudnia 2015, 13:44
Dzięki ;)
| ID haszkodu: 58858
MARIUSZ133 napisał/a:
31 października 2015, 09:12
Wszystko śmiga bez problemu,polecam.Dzięki:)
| ID haszkodu: 57783
MARIUSZ133 napisał/a:
19 stycznia 2015, 10:27
Dzięki,poprostu pierwszy raz wypakowało mi się w ten sposób,zawsze było normalne iso stąd moje pytanie
| ID haszkodu: 55575
MARIUSZ133 napisał/a:
18 stycznia 2015, 23:16
Z pobraniem nie ma żadnego problemu jest ok.Natomiast porozpakowaniu zamiast ISO mam kilka innych plików i nie wiem co z tym zarobić,może ktoś pomóc
| ID haszkodu: 55575
MARIUSZ133 napisał/a:
06 września 2014, 19:03
Pobrane bez problemu ale film strasznie cieńki
| ID haszkodu: 53799
MARIUSZ133 napisał/a:
06 września 2014, 18:58
Bez rewelacji ale można obejrzeć
| ID haszkodu: 53751
MARIUSZ133 napisał/a:
06 września 2014, 18:55
Całkiem fajny
| ID haszkodu: 53779
MARIUSZ133 napisał/a:
18 kwietnia 2014, 16:51
part3 i 4 z błędami.Niestety nie działa
| ID haszkodu: 51938
MARIUSZ133 napisał/a:
26 lutego 2014, 14:00
Wszystko jest ok tylko dzwięk jakiś cichy,dałem w tv na max da się oglondać ale bez rewelacji,natomiast obraz i sama wstawka jak najbardziej wporządku
| ID haszkodu: 48845
MARIUSZ133 napisał/a:
25 lutego 2014, 10:22
Całkiem fajna bajka,dzięki;)
| ID haszkodu: 50821
MARIUSZ133 napisał/a:
24 stycznia 2014, 23:09
Wszystko ok,są napisy po Polsku.Klimat całkiem fajny
| ID haszkodu: 48972
MARIUSZ133 napisał/a:
02 października 2013, 22:30
Lg x4hd chodzi płynnie bez problemów
| ID haszkodu: 46760
MARIUSZ133 napisał/a:
02 października 2013, 22:25
Na lg x4hd chodzi bez problemu,wstawka wpełni sprawna dzięki;)
| ID haszkodu: 47665
MARIUSZ133 napisał/a:
05 marca 2013, 20:26
Dane naprawcze pomogły,wszystko ok dziękuje
| ID haszkodu: 45150
MARIUSZ133 napisał/a:
05 marca 2013, 20:20
Przy rozpakowaniu wyskakuje błąd CRC,plik jest uszkodzony
| ID haszkodu: 45150
MARIUSZ133 napisał/a:
03 marca 2013, 16:52
wszystko ok.
| ID haszkodu: 45143
Znalezionych komentarzy w bazie: 50
Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.