Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji możesz znaleźć w Informacje o plikach cookies.
Haszkod.pl - Strona główna
szukaj
| |
Profil użytkownika:
gość
Status:
 offline
Dodał haszkodów: 0
Stworzył skrzynek: 0
Dodał komentarzy: 52
Suma uploadu:
(tylko na hasło www.haszkod.pl)
0 MB
Data rejestracji: 2013-12-22 19:54:04
Ostatnia aktywność: 2022-01-24 21:59:20
Komentarze dodane przez użytkownika

pawelss1945123 napisał/a:
12 stycznia 2022, 18:08
Witam
Instrukcja uruchomienia jakas ?
dzieki
| ID haszkodu: 72565
pawelss1945123 napisał/a:
06 stycznia 2022, 15:00
Rzez!! Rzez !!!
Wciaz mi jej malo !!!!
hehehehhehee
| ID haszkodu: 72456
pawelss1945123 napisał/a:
19 grudnia 2021, 00:28
OK
Wszytsko pieknie dziala
Dziekuje
| ID haszkodu: 72410
pawelss1945123 napisał/a:
14 listopada 2021, 23:08
Dzieki serdeczne za wstawke
Pozdrawiam
| ID haszkodu: 72107
pawelss1945123 napisał/a:
28 sierpnia 2021, 19:37
Wszystko pieknie dziala
Dzieki serdeczne !!
Pozdrawiam
| ID haszkodu: 71451
pawelss1945123 napisał/a:
15 lipca 2021, 21:20
instalowalem to w ten sposob
wypakowanie,wylaczenie anty wirusa, instalacja,
nastepnie wklejenie tego(Resi8dentEv8ilVil8lag-2DLCV2-elamigos.rar) do folderu z gra
to wszystko odpalilem i smiga nic wiecej nie robilem
kiedy odpalilem gre wlaczylem anty wirus i gitara
| ID haszkodu: 71245
pawelss1945123 napisał/a:
14 lipca 2021, 21:25
Dziala
Dzieki serdeczne !!!
| ID haszkodu: 71245
pawelss1945123 napisał/a:
07 czerwca 2021, 00:17
nie wiem co sie dzieje odpalam czarny obraz i po 2 sekundach wywala to samo mialem z oryginalem nie wiem czy to u mnie tylko ten problem
| ID haszkodu: 71112
pawelss1945123 napisał/a:
06 czerwca 2021, 20:53
Smiga bez problemu
| ID haszkodu: 71105
pawelss1945123 napisał/a:
23 maja 2021, 19:53
Dzieki zajebiste !!!!
Gra dziala
Jak ktos ma problem z angielskim przykro mi ale to jest zycie trzeba sie uczyc ja to robilem robie i bede robil dzieki tej motywacji nie mam problemu pozdrawiam i wszystkiego dobrego wszystkim zycze !!
| ID haszkodu: 71040
pawelss1945123 napisał/a:
19 maja 2021, 20:31
Dziala
Zainstalowalem i smiga bez problemow
| ID haszkodu: 70710
pawelss1945123 napisał/a:
17 maja 2021, 18:27
Wszystko dziala
Dzieki serdeczne
| ID haszkodu: 71002
pawelss1945123 napisał/a:
16 maja 2021, 17:00
Dziala bajera
| ID haszkodu: 69849
pawelss1945123 napisał/a:
14 maja 2021, 00:44
Dziala
jedziemy dalej
| ID haszkodu: 67638
pawelss1945123 napisał/a:
12 maja 2021, 18:01
dziala !! Dzieki
Jedziemy dalej !!
| ID haszkodu: 67004
pawelss1945123 napisał/a:
11 maja 2021, 16:55
Dziala smiga rzez hehehehe
Dzieki
| ID haszkodu: 67287
pawelss1945123 napisał/a:
09 maja 2021, 13:41
wypakowuje ,instaluje i tyle ? czy trzeba przez wirtualny naped ?
| ID haszkodu: 68910
pawelss1945123 napisał/a:
08 maja 2021, 17:43
dziala bajera dzieki
| ID haszkodu: 70434
pawelss1945123 napisał/a:
07 maja 2021, 14:27
Gra dziala
dzieki
| ID haszkodu: 69960
pawelss1945123 napisał/a:
06 maja 2021, 00:32
part 8 nie chce sie pobrac
da sie cos zrobic ??
| ID haszkodu: 69960
pawelss1945123 napisał/a:
03 maja 2021, 14:05
Idzie jak burza heheheh
Dzieki
| ID haszkodu: 67032
pawelss1945123 napisał/a:
02 maja 2021, 12:42
Dzieki serdeczne wszystko dziala
wszystkiego dobrego zycze
| ID haszkodu: 70776
pawelss1945123 napisał/a:
30 kwietnia 2021, 21:57
na 6 linku sie zawiesil na 3%
| ID haszkodu: 70776
pawelss1945123 napisał/a:
05 grudnia 2015, 20:38
DZIALA !!!!
nice one !!!!!!!!!!!!
| ID haszkodu: 58600
pawelss1945123 napisał/a:
28 listopada 2015, 17:41
lipa jak zwykle
| ID haszkodu: 58533
pawelss1945123 napisał/a:
23 listopada 2015, 22:09
part 3 zje......y
| ID haszkodu: 58462
pawelss1945123 napisał/a:
14 października 2015, 23:12
ten film to kupa gowna
| ID haszkodu: 58097
pawelss1945123 napisał/a:
07 września 2015, 00:29
szkoda ze kryptolodzy z 2 wojny swiatowej nie zyja pewnie dali by rade haahahhahahaa
| ID haszkodu: 57798
pawelss1945123 napisał/a:
13 sierpnia 2015, 14:20
DZIALA !!!
DZIEKI
| ID haszkodu: 40397
pawelss1945123 napisał/a:
09 sierpnia 2015, 02:02
ja nie potrzebuje napisow
trzeba sie bylo uczyc
a nie ogladac familiade
hahahahahaha
| ID haszkodu: 57626
pawelss1945123 napisał/a:
16 lipca 2015, 19:26
jak ktos chce zobaczyc Paryż
to radze jak najszybciej bo za pare lat trzeba bedzie miec z 10 ochroniarzy zeby zwiedzac
pozdrawiam wszystkich zwiedzajacych
| ID haszkodu: 57384
pawelss1945123 napisał/a:
23 czerwca 2015, 21:22
nice one !!!
alili lili bom bom
juz marudzenie
| ID haszkodu: 57194
pawelss1945123 napisał/a:
09 maja 2015, 20:07
NICE ONE crowlley
| ID haszkodu: 56860
pawelss1945123 napisał/a:
25 kwietnia 2015, 18:48
updete 2 crack 4
i wszystko gra
| ID haszkodu: 56722
pawelss1945123 napisał/a:
23 kwietnia 2015, 12:56
moze to bys skombinował
battlefield hardline
?????????
| ID haszkodu: 56722
pawelss1945123 napisał/a:
22 marca 2015, 19:50
tak
ja gram na padzie tak jak wszystkie gry
z wyjatkiem stategi
| ID haszkodu: 56435
pawelss1945123 napisał/a:
20 marca 2015, 15:02
to wszystkie epizody ?????
| ID haszkodu: 56435
pawelss1945123 napisał/a:
28 lutego 2015, 08:53
Episode 1 ?? to znaczy co ???
| ID haszkodu: 56139
pawelss1945123 napisał/a:
13 grudnia 2014, 02:14
dobry film
a dla was mam rade uczcie sie angielskiego
to bedziecie mieli problemy tego typu z głowy
| ID haszkodu: 55291
pawelss1945123 napisał/a:
04 grudnia 2014, 17:13
Sciagniete zainstalowane
tyle co zrobilem i dziala
spolszczenie to takich gier to po co ??
chyba ze ktos jest ŁBEM
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!
| ID haszkodu: 54873
pawelss1945123 napisał/a:
27 listopada 2014, 12:35
gra sie blokuje na poczatku przy napisie UBISOFT
jakies pomysly ????
| ID haszkodu: 55027
pawelss1945123 napisał/a:
23 listopada 2014, 22:21
NICE K&^%$AA !!!!!!!!!!!!!!!!
| ID haszkodu: 55027
pawelss1945123 napisał/a:
14 listopada 2014, 01:25
po ch..... !!!!!!!!!!!!! spolszczenie do takiej gry to nie strategia
co za ..................
| ID haszkodu: 54866
pawelss1945123 napisał/a:
25 października 2014, 19:35
ok smiga jak ta lala
| ID haszkodu: 54528
pawelss1945123 napisał/a:
25 października 2014, 12:29
jak to zainstalowac ????
| ID haszkodu: 54528
pawelss1945123 napisał/a:
14 września 2014, 22:02
zainstalowalem tylko i smiga
| ID haszkodu: 53937
pawelss1945123 napisał/a:
29 kwietnia 2014, 15:08
dziala bez problemu
| ID haszkodu: 52250
pawelss1945123 napisał/a:
27 marca 2014, 22:44
DZIEKI ZA INFO
WSZYSTKO DZIALA
| ID haszkodu: 51607
pawelss1945123 napisał/a:
25 marca 2014, 22:29
nie moge zainstalowac
co jest ???????
| ID haszkodu: 51607
pawelss1945123 napisał/a:
08 lutego 2014, 17:47
GDZIE TEN CRACK ????
| ID haszkodu: 50419
Znalezionych komentarzy w bazie: 50
Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Hashcody są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają lub za to co czynią na stronie.
Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.